Hemma igen. del 1

Jsg har nu varit hemma i några dagar, 6 dagar för att vara precis.
Jag har länge funderat på hur jag ska avsluta den här bloggen, och har några idéer på vad jag måste ha med innan det är dags för mig att tyvärr säga adjö till denna älskade blogg.
Det får komma i veckan helt enkelt, det är så mcyket annat man ska hinna med när man kommer hem att bloggen blir åsidosatt. Kan utlova lite utvärdering av saker, resor,organisationer och dyl. Samt bildregn och något om känslan att komma hem igen.
Plus att jag inte tänker ge upp att blogga så tänker frenetiskt på en ny idé för en blogg jag kan starta. Är öppen för förslag så om ni har en bra idé så har jag fritidenatt skriva den helt enkelt.

här kommer i alla fall lite mer bilder.
(det är iinte klokt vad jag saknar mina kära Linnea och Sofie <3 )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0