På resande fot: ibland kan slösurfande väcka en tanke

sitter vid datorn och är mest uttråkad. Linnea och Sofie har tagit sig en lång tupplur (som jag snart ska väcka dem ifrån, eftersom vi måste dra till Woolies o skaffa mat, plus att Collin ringde precis och ville ses nere på stranden snart)
Plus att det regnar, vi har haft tur med vädret hela resan enda fram till Byron där det regnat och blåst en massa. (Då räknar vi inte cyklonen som dåligt väder.. det var bara townsville som var ett skitställe).

I alla fall, satt och strö surfade. Letatde lite efter vart vi kan åka i Thailand när vi kommer dit om 2 veckor typ.
Och så gick jag in på DN för att allmänbilda mig lite och såg att allas vår mums-måns zellmerlöv ska ta över underbara Allsång på skansen i sommar.
Jag blev lite varm i hjärtat när jag såg det. Jag är inget fan alls av Anders Lundin. Han har alltid gjort mig illa tillmods. Troligtvis för att han hade så läskiga och konstiga barnprogram när jag var liten.
Dock tror jag det är ett litet för desperat försök av SVT att försöka slå TV4s succé med Lotta på Liseberg. Men det kan vara bra i någon säsong. Annars känns det inte som att han passar in. Iofs älskar väll hela svenska folket Måns? Och han kan ju knappats slå Lundin i tråkiga ordvitsar?
I år kan jag helt enkelt återvända till att se på Allsångs på skansen. Klarade inte av Lundin förra sommaren.. det gick bara inte.
Plus att vi redan nu satt på vår lista att kolla på allsång live nästa sommar vilket gör det roligare nu!

Nej nu ska de allt vakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0