Födelsedagsplaner :)


Älskar bilden av Opera huset jag tog här om dagen. När jag kommer hem blir det här lätt en stor tavla på mitt rum!

MEN, det var inte det jag direkt hade tänkt skriva om nu.
Fyller ju 20 här borta på fel sida jordklotet, så tänkte skriva till nära o kära att istället för att skicka saker hit bort får ni jätte gärna vara med och sponsra ett Fallskärmshopp här i Sydney, en upplevelse för livet. Har blivit rekommenderad ett företag som heter Skydive at the beach av den underbara personalen här på YHA och det allra bästa är att vi får rabatt eftersom vi är medlemmar. Det kostar 300AUD som är lite mkt för en fattig backpacker. Men men, slänger ut idén här på bloggen så får vi se om någon nappar på det :)

nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0