FRAMME!!

Hej kära vänner.
Vi har nu tagit oss till Sydney.
Jag skrev precis ett långt inlägg somförsvann för att mitt internet är konstigt.
22h flyg känner man i rumpan kan jag säga.. men det har gått väldigt bra i alla fall. Dock är man vääldigt trött efter allt flyfande för dygnsrytmen blevhelt fel.. På första planet kunde jag inte sova någonting för var mest ledsen överatt ha lämnat Anders. Känslan när jag lämnade Anders i torsdags var vidirig, det gjorde ont. men det här kommer jag klara av!
Vi kom fram til Sydney airport vid 21. Sen vid lite efter 22 så hade vi checkat in. Dock är det väldigt dåligt för jag och sofie delar rum men Linnea får bo ensam i ett annat. Det var samma med flyget då Sofie och jag kom bredvid varandra med inte Linnea. Riktigt dåligt då Jag o Linnea mailade o fråga WT om vi fick sova tillsammans här..
Aja, resten av kvällen har vi spenderat åt att duschaoss fräsha och sen resten av tiden åt att fixa internet. Vilket ären brabad då killen i receptionen hellre ville prata om ALLT Annat än att sälja saker.. men men nu är det fixat.. fastdet var dyrt..
Vi har möte med WT på måndag, fram tills dess är vi lediga så imorgon ska vi väll sightseea och lära känna Sydney bättre. Kanske träffa Vickan o Nina med.

God natt frånen väldigt trött Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0