Sydney: Day 11 provjobb


En glad men väldigt trött Anna kan jag lova.
Kom precis hem (22.00) ifrån ett provjobb på Cafe Fellini, som gick sjukt bra med tanke på hur lite erfarenhet jag har av sådant här. I början gick det väll lite skakigt kan jag medge, men sen blev det bättre och bättre. Måste bara lära mig att bära 3 tallrikar på en hand, men det ska jag lära mig.
Men har i alla fall förståt principen och jag tyckte det var sjukt sjukt kul så hoppas verkligen de ringer imorgon (Ta i trä). Idag fick jag ingen lön eftersom det var provjobb, men fick iaf 5AUD av en australiensiskt farbror som tyclte jag var söt.

Linnea och Sofie är ute och svänger sina lurviga på The Gaff ikväll, men jag orkar inte ta mig ur soffan just nu, är så trött. Dock är det tråkigaste med att jag jobbade idag var att jag missade att de andra hann åka till Bondi Beach  :( men attans jag ska ta mig dit, imorgon kanske t.o.om?

Nu ska jag nog ta och sova för är galet trött.
men först ska jag käka lite av marcos underbara chocolate chip kaka :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0