Sydney: Provjobbs dags!

blir en snabbis update här nu.
Sitter just nu i min waitress uniform, svart byxor, svartlinne och svart blus. Och så införskaffade jag ett par svarta skinnskor idag från Raben Shoes (25AUD, billigatste som går o hitta). Ska snart iväg och provjobba på Café Fellinini uppe vid Kings Cross. Är sjukt nervös för jag är ju ingen servitris direkt, men jag tror nog att jag ska klara av det fin fint! Linnea o Sofie ska med provjobba på samma ställe fast i helgen. Vår underbara roomie Scott har fixat det här åt oss, underbart att han har så mycket kontakter.
Aja, önska mig lycka till (ta i trä) och så skriver jag om det sen när jag kommer hem :)
pussSydney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0