Bara i Australian


Glömde skriva om den roligaste saken som hände här om veckan på YHA.
Jag gick in till receptionen för att fråga bara om vart man kan köpa en gitarr, och han bara "kan du spela?" jag bara "ja det är klart". Då springer han o hämtar en gitarr o bara "spela något då".
Så varför inte tänkte jag, så drog av Oasis - dont look back in anger, där mitt i lobbyn. Alla typ sjöng med o saker o så ropar en av de som jobbade där ut i högtalarna "Hey everybody, we got some great live music down here in the lobby so come down". Så himmla kul!!! Sen ville det att jag skulle spela på YHAs pizzakväll. Dock blev det inte av sen för vi va på lägenhetsjakt. men kul ändå!
Lätt att jag ska bli trubadur här nere!! Måste bara skaffa en gitarr.
Alla som läser det här kan ju vara snälla o skänka en 20a till min gitarr fond så jag har råd att skaffa en!
Nu ska vi dricka te på balkongen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0