Aussie countdown: 24 days


Ett måste inför Aussieland är ju så klart min Barcelona solfjäder.
Men tanke på att det kommer vara sommar där när vi är där så är det den och hinkvis med SPF50 solkräm som gäller för att inte smälta bort. !

Idag är det bara 24 dagar kvar. :O helt galet.
Har spenderat dagen (och gör fortfarande) med att rensa ur min garderob och börjat göra en lång lista över alla kläder som jag vill ta med. Jag har länge tänkt att "nej det kommer inte bli något problem att packa för jag har ändå inte så mycket jag vill ha med mig". Men där hade jag fel. Listan har blivit lång lång lång, och då har jag inte ens kommit till lådan med alla byxor och shorts.
Jag vet ju sedan mitt år i USA att jag absolut inte kommer behöva ta med mig så mycket kläder för jag kommer vilja skaffa nytt och så använder man inte så mycket som man tror. Men ändå så är jag påväg emot samma stup just nu, hoppas jag kan byta väg i tid.
OCH jag ska ju kunna lyfta ryggsäcken med, vilket kommer bli ett problem om jag tar med mig allt på listan.
Nej, nu ska jag banne mig sätta mig ner och börja stryka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0