Aussie countdown: 25 dagar


Det vore en ytterst skam att inte besöka Tasmanien när vi är i Australien. När annars i livet kan man få en sådan chans? Det är ju inte jätte troligt att man en dag bestämmer sig för att flyga i 30h ner till Australien BARA för att besöka Tasmanien.
Varför Tasmanien då?
Självfallet beror det på Taz, The Tasmanian Devil. Jag har varit skiträdd för honom sedan jag var lite. Så antingen kan en resa till Tasmanien cure me once and for all. Annars får jag helt enkelt ta med ett hagelgevär och ge igen för alla sömnlösa nätter jag fick som barn. Hur som haver så SKA jag till Tasmanien.
Det får bli någon gång i Januari eftersom det är då vi planerar att befinna oss i Melbourne och det är från Melbourne man lättast tar färjan ut till Tasmnaien.

BRING IT ON TAZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0