Aussie countdown: 31 days

 okey, en månad och 1 dag kvar tills det bär av till Aussie.
Idag har jag verkligen inte gjort något för jag jobbar inte (oh my.. första på länge) så har fått världens klump i magen när jag tänker på det. Inte en dålig klump, utan mer lite nervös och excited.

Vår plan är att först åka till Sydney, skaffa jobb och lägenhet (ta i trä), och jobba ihop pengarna för att kunna bege oss ut på äventyr. Efter nyår är vi sugna på Melbourne och Australian Open!!! och sen försöka ta oss uppåt mot Brisbane (och besöka Byron Bay, Nimbin och Surfers Paradise på vägen såklart). sen åker vi väll hemmåt? Just ja, Tasmanien måste man ju med besöka. Som det där barnprogrammet med Taz the tasmanian devil! Undrar om de är så söta på riktigt ? (troligtvis inte).

under tiden så tänkte jag en bonanza i bilder på vackra Australien, OCH kolla på Bondi Rescue Såklart!!

 Sydney Bondi


Kommentarer
Postat av: linneus

glöm inte thailandet döööö!!

2010-09-13 @ 20:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0