Aussie countdown: 32 days


Man måste ju passa på att göra det svenskaste av svenska innan man åker bort.
Så i fredags var det kräftskiva hos Dan som stod på tur! En mycket trevlig kväll med ännu trevligare människor :)
Och vi träffade återigen en till människa som ska till Australian. Alla i hela Linköping verkar åka till Australien i höst. Borde ha ett Lkpg party där nere :P haha
Anders är hemma i helgen med. Måste ju spendera så mycket tid det går med honom innan jag drar <3

och som vanligt när Sofie Linnea och Jag är tillsammans började vi på dirr prata om Australien. Jag förstår om folk blir trötta på oss. Men det är så svårt att inte prata om det för är så goddamn excited!

Om 1 månad och 2 dagar åker vi. 14.30 från Arlanda.
Jag har inte riktigt fattat än att jag ska åka tror jag. Ungefär som när jag åkte till USA. Fattar inte att det är sant förens det är framför en som en raindeer in your headlights.
Undrar när jag kommer börja fatta det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0