Aussie countdown: 37 days

För ungefär ett halvår sedan satt jag med Fröken Karlsson och vi funderade på framtiden. Vi pratade väll lite på skoj om att bara dra till Aussie och nu sådär ett halvår senare så ska vi faktiskt dra.
Snart så spred sig euforin över resan och nästa Fröken Carlsson skrev upp sig på listan på Aussie girls.
Bra gjort av mig att åka iväg till andra sidan världen med två Fröken C/Karlsson, så kan jag ju inte fortsätta kalla dem, Fröken C och Fröken K får helt enkelt nämnas vid förnamn.
Sofie
Linnéa.

Tillsammans ska vi klara av att bo i Australien och överlvea i cirka 6 månader. Ser fram emot det.

Vi ska åka med organisationen Work & Travel. Men skriver mer om det imorgon.


Kommentarer
Postat av: Fröken K

LÄngtar efter att spendera ett halvår med dig min underbara vän ;)

2010-09-08 @ 07:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0