Aussie countdown: 37 days

Första blogginlägget i en ny blogg och jag funderar lite på hur jag ska lägga upp det här. Min plan och mitt mål med hela bloggen är att den ska berätta om min Austaralien resa så att mina nära och kära ska kunna hålla koll på vad som händer Down Under. Ett andra mål med bloggen är att den ska kunna vara som en liten reseguide för andra som också vill packa kappsäcken och ge sig av till Aussie land. Trots att det är så många som gör det har jag inte lyckats hitta någon bra Australien blogg.

Mitt namn är Anna, den 14e oktober åker jag tillsammans med Fröken Carlsson och Fröken Karlsson till Aussieland och sen får vi se vad som händer helt enkelt.
Ska fylla bloggen de närmaste dagarna och sen publiceras det och jag hoppas det finns någon som vill följa den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0