På resande fot: Are u wíth the hound?

sitter på greyhound bussen. Stannade precis i Newcastle.
Är så uttråkad. Sofie läser och Linnea sover.
Har försökt läsa men är för trött.
Har försökt sova, men det här rackarns bältet hindrar mig ifrån att sitta/ligga bekvämt.
Jag inser att jag troligtvis är den endapå bussen som använder bältet. Men jag är en smula paranoid.
Inte för att jag tror något hemskt skulle hända, men det är en vana att ha bälte. Plus att jag är säker på attt om jag inte har bälte på mig kommer något hemskt att hända. Vi kommer garanterat krasha och volta flera varv.
Så jag tar en för laget och har bältet på mig och skippar troligtvis att sova eftersom det banne mig inte går.

Men det är lugnt bussen! Sov påni andra, jag har irrat så att vi inte krashar inatt!
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0