Sydney: Dagen före dagen

Uppe med tuppen imorse igen (eller halv 9 iaf...). Har min lilla nya morgonrutin med att skypea med min älskling . Är dock inte ett dugg avundsjuk på all snö och kyla ni har där hemma. Här på nyheterna pratar de hela tiden om den extrema vintern som är i Europa just nu.
Sen gick jag och köpte städsaker och har spenderat hela dagen med att storstäda lägenheten med fokus på köket eftersom att det blir äckligt så himla fort. Men nu har jag tom skrubbat metallisterna närmast golvet som ingen troligtvis torkat av sen lägenheten byggdes så det känns lite fräshare. Snart ska jag ta tag i damsugningen med men var tvungen att ta en liten paus och då kom Bram med en tonfisk macka från Subway till mig vilket satt perfekt i min hungriga mage. Resten av städningen gör jag imorgon eftersom det garanterat kommer vara lite stökigt imorgon igen.
Sen ska jag köpa en massa ballonger och giralnger som vi kan fylla lägenheten med :)
Lovar att lägga upp bilder senare idag eller ikväll när jag kommer hem från jobbet.

Fick en för tidig födelsedags present av Naf förut, för han och Tofuik kan nog inte komma på förgrejen i lägenheten imorgon utan kommer nog direkt till krogen. Fick en flaska Moêt Chapmagen!1 HALLÅ!??!!? är han galen eller? Den är ju svin dyrt.. tillhör ju verkligen inte den vanliga backpacker dieten. Nu måste jag iaf köpa några champagne glas (åtminstone i plast) för kan inte dricka Moët ur en IKEA mugg direkt.

Nu ska jag springa ner och betala hyran - inte roligt alls... men men sånt man tyvärr måste göra...
ciao

Kommentarer
Postat av: Agneta och Lasse

Grattis Anna på din födelsedag! Hoppas du får en lyckad fest.

2010-12-03 @ 15:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0