Sydney: Gitarrabstinens

Jag börjar undra lite om min kropp fortfarande är inställd på svensktid?
Jag är så galet trött på dagarna, det är svårt att ta sig ur sängen eller soffan. Men nu, klockan 00.30 så är jag pigg. Efter jobbet så är jag pigg. Kanske för att jag jobbar så sent så är min kropp inställd på att vara vaken och göra något. Men ska i alla fall krypa ner i sängen. Ska upp o skypea imorgon bitti så!

Var och letade efter en gitarr. Attans var svårt det var... Alla är svindyra. De kostar typ 130 dollar för en lien nylonsträngad grej liksom... Och även begagnade gittarrer ligger på 150dollar uppåt ? WHAT liksom..
Alla säger att jag ska åka till paramatta road för där ska det finnas massor med gitarrer, frågan är ju bara hur tar jag mig dit?
Vill så gärna ha en gitarr. Det kliar i fingarana nu efter 2 månader utan en...
Någon som vill ge mig ett bidrag? Jag säger inte nej till det direkt :P Det är ju för att främja musikvärlden lite :P
Eller m det är någon som läser det här och befinner sig i Sydney och vet någon som vill säälja en billig gitarr till mig. ring bara 0405493733

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0