Sydney: Hit the road jack


Cairns here we come

Äntligen har vi lite planer på att komma bort ifrån Sydney.
Idag bokade vi våra biljetter till Cairns. Så den 24e januari packar vi kappsäcken och beger oss på äventyr!
Vi hade ju planer på Melbourne först. Men ändrade lite så nu blir det Cairns och sen resa kusten ner och sen bege oss till Melbourne efter att vi har kommit tillbaka till Sydney igen. Gudars vad jag längtar. Whitsundays, surfers paradise, Byron bay osv..
Så bara ett par veckor kvar sen åker vi!
Skönt att ha ett datum med för då blir man mer taggad till att tjäna och spara pengar när man tänker på allt underbart vi kommer kunna göra!

Sen fixade vi även vår hemresa. Så som det preliminärt ser ut just nu åker vi till Thailand den 10 mars och sen åker vi hem den 24e mars till kalla Svearike.
Tiden går så himla fort.
OCh nu måste jag snart hoppa i mina tråkiga svarta kläder och bege mig till restaurangen. Usch skulle verkligen vilja vara ledig ikväll och bara ligga hemma och mysa.. men men man kan inte få allt här i världen.
Imorgon behöver jag inte vara på hotellet vid 7 utan ska komma till 8. Skönt med en liten sovmorgon.
Blev ingen sovmorgon idag. Vaknade runt 8. Bestämde mig för att laga frukost till brudarna eftersom att vi alla börjar bli lite sjuka. Så skulle till Coles, men först blev det en kaffe på Dela France med Pieter och sen införskaffande av en massa frukt till frukost. Till det blev det en omelett med tomater och skinka. NU ska vi banne mig hålla oss friskare.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0