Sydney: in the making

Imorse vaknade jag och hade en helt ledig dag framför mig.
What to do?
Började med att skypea med min älskade en stund (mycket prat om mat - i alla fall från min sida.. haha). Sen så var det dags att ta tagi det här födelsedags kalaset lite.
Letade efter en klänning och en mask att hapå mig.
Hittade ingen klänning, men tänkte ha min svarta klänning jag drog med mig hit ner, istället hittade jag 2 masker.. lite overkill men ska ta och bestämma snart vilken av dem jag ska ha på mig. Den ena är väldigt glittrig och stor och den andra är lite mindre. Vi får se helt enkelt.
Hittade båda två nere på marknaden på Market City.
Hann även med att införskaffa lite julklappar som ska skickas hem till Svearike. Dock vet jag inte riktigt hur jag ska få plats med allt i ett paket (vill inte ens tänka på vad det kommer kosta...)

Sen så gav jag mig själv en födelsedagspresent. Franksmanikyr nere på Sparkling Nails nere i World Square. Första gången jag fått en sådan. Det blev en franskmanikyr eftersom jag inte får ha färgat nagellack på Hotellet när jag jobbar där. Roligast var att han som gjorde det var en 16årig kille som hade jätte långa röda akrylnaglar. jag höll på att börja skratta ett tag.. haha

Såg att jag visst blivit tidningskändis med. Tack mamma och pappa för Corren :)

Nu ska jag dricka te med Sofie medan Linnea är på jobbet :P

Kommentarer
Postat av: Amanda C

Såg bilden i tidningen också :) Kul! Hoppas födelsedagen blir GRYM!

2010-12-02 @ 13:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0