Sydney: kaos helt enkelt.

Jag fösöker ladda upp en bild från min födelsedag. men internet har fnatt just nu. så det funkar typ inte.. I alla fall så kommer det inte komma någon uppdatering om min födelsedag förens lördag troligtvis. Idag jobbade jag från 10.30 till 14.30 med Mini-bar på hotellet. Fylla på minibarer är ungefär lika kul som det låter. Alltså skit tråkigt. Och man får ont i ryggen. kom hem och packade om och ska nu ut o käka någonstans och sen bege mig till restaurangen vid klockan 18. Ungefär så ser alla dagarna ut den här veckan därför hinner jag knappt sova eller duscha - ni kanske förstår varför bloggen blir låg prioritet. Men räds icke - med tiden kommer det!

Kommentarer
Postat av: farmor Sylvia

Farmor hälsar och gratulerar på Anna-dagen. Hon försökte ringa din födelsedag med kom inte fram. Ha en fortsatt bra resa och ta hand om dej hälsar hon gnm Agneta

2010-12-09 @ 09:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0