Sydney: Karma is a bitch


Tummen ner fö min tur just nu alltså.
Jag funderar starkt på att ge upp min tro på Karma.
I söndags var det hotellets stora julfest som jag hade tänkte gå på. Men de behövde mig på restaurangen så jag tänkte att det är bäst att vara ansvarsfull och jobba istället för att festa.
Var en helt galet hektisk kväll på restaurangen. Det går knappt beskriva hur mycket det var. Jösses.

Dock OM jag hade gått på julfesten hade jag nu suttit med ett presentkort på ett Sofitel (5stjärnigt lyxhotell) i Melbourne i 2 nätter. Mitt namn hade dragits som vinnare i en lottdragning, men eftersom jag inte var där och kunde ta emot det så gick det till någon annan... Yes på den liksom.
Så tvärtom karma eller? Kanske borde börja vara en dåligare människa och se om det hjälper?
Nej, det skulle jag aldrig kunna vara. Kanske jag vinner något annat någon dag.
Det är bara ganska ironiskt tycker jag :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0