Sydney: Mondai means bondi

Började morgonen med att gå upp super tidigt och för en gångs skull göra lite frukost (bestående av en blueberry bagel med creme cheese) istället för att stanna på donken påväg till hotellet. Var på bra humör och såg fram emot att jobba. Klockan 9 säger min manager Shelley åt mig att jag kan gå hem för att det är typ inga som käkar frukost ändå för hotellet är relativr tomt ("bara" 387 gäster).
Jahopp. så kom hem vid halv 10. Ligger och kollar på Greys Anatomy och väntar mest på att lilla Sofie ska vakna någon gång (det är ju snart lunch liksom).
Köpte tandblekning påvägen hem idag från jobbet, en tjej på hotellet rekommenderade det så nu ska vi se om det fungerar. Lovar att ta bilder (men först måste alla i lägenheten vakna så jag inte väcker alla).

Gissa vem som jobbar på julafton då? Jo lilla Anna. DUBBELPASS! Först hotellet på morgonen och sen på restaurangen på kvällen. Snacka om kul jul i år. Fast det gör inte jätte mycket för det känns ändå inte som jul här.

Idag är det måndag och det betyder ju att vi ska fortsätta vår tradition med Comedian Trivia på Boni Beach bar! Har kollat på nyheterna hela morgonen för att snappa upp lite random facta. Vi blir nog ett litet gäng idag. Nina och Vickan vet jag. Plus lägenhetsfolket och kanske Jennie o Elin? Det här bli bra ni.

Mondai means bondi

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket underbart liv du verkar leva!



Jag och min pojkvän landar i Sydney om 2 veckor och jag hoppas att du kan hjälpa mig med en fråga? :)



Vi är ute efter ett lite lugnare hostel som inte ligger vid kings cross de första dagarna, har du något tips? :)

2010-12-20 @ 19:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0