Sydney: Start spreading the news, Im leaving today


En liten bild ifrån i lördags :)

Är iaf precis hemkommen efter en kväll på restaurangen. Det var typ helt dött ikväll. Jätte underligt. Normalt så brukar lördagar vara extremt jobbiga men ikväll blev jag mest trött över att det inte fanns något att göra. Aja...

Efter jobbet unnade jag mig en glass från en glassbar nära restaurangen, det blev en kula yoghurt berries och så en kula av min nya favorit salted carmel with white chocolate chip. Tro mig, det var magiskt. Dock fick jag en smula ont i magen efter glassen. Kanske beror på att jag är laktosintolerant och inte ätit så mycket mjölk koncentrerat på jätte länge. MEN det var det värt.

När jag gick hem så glittrade alla gatorna och det förde direkt mina tankar till frost på vägen. Jag saknar Nästan vintern. I alla fall just i det ögonblicket för då tänkte jag på mammas och pappas förmaningar om att jag ska vara försiktig när jag kör bil.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0