Sydney: Glöggmys i Stugan



Torsdag morgon och världens åskoväder rullar in över Sydney. Väldigt coolt att sitta på vår balkong och se på blixtarna och se hur regnet öser ner.
Är ledig idag så jag tog världens sovmorgon. Det behövdes verklligen. Efter allt jobb så behöver man ta en lugn dag och bara mysa ner sig i soffan med en bok och en kopp te. Dock har jag varit på posten och skickat iväg mina julklappar. 68dollar skulle de ha för kalaset. Men det var värt. Jag hoppas det kommer fram innan julafton bara!
Igår så kom Nina, Vickan och Elin hit och vi drack lite och sen begav vi oss till Sidebar för att möta upp Jennie och kolla på Dan and his band. Dock var själva sångaren Dan inte ens där. Blev en väldigt trevlig kväll på alla vis. Kom hem runt halv 3 efter lite obligatorisk pizza och pommes.
Ikväll är alla vi ledig så det blir lite glöggmys i stugan. Sen ska vi ha movienight och kolla på Walk the Line. Underbar film<3
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0