Sydney: Fever


En liten fin bild ifrån 3D bion. Tycker om den bara för att jag ser sjukt solbränd ut.Vilket jag inte ens hunit bli än :(
Och inte kommer jag bli det idag heller. Har lyckats dra på mig någon konstig feber. Det började igår morse med att jag hade satt klockan riktigt tidigt för att jag skulle hinna göra mig fin inför min stora intervju. Klockan ringde och jag kunde INTE gå upp. Huvudet sprängdes och jag trodde jag skulle smälta när som helst. Igår som det första gången var typ 30grader ute och jag låg bara o sov. Gick upp vid 18 gick och la mig vi 19 igen. Sov tills imorse och har fortfarande feber.. det är helt galet. Jag fattar inte hur jag ska kunna sova mer nu. Dock så borde jag ju göra det. Plus att jag ikväll ska jobba :( Vet inte riktigt om jag kommer klara av det. Ger det fram till klockan halv 2 typ, om jag inte mår bättre då så får jag ringa och sjukanmäla mig. Lite rädd för att typ få sparken eller nått om jag gör det dock.. Anställningsskydd finns knappt här nere i Australien alltså så man vet aldrig..
Aja,
Känner mig lite elak mot Linnea med, Sofie är på provjobb hela dagen och jag är sjuk. Linnea som vill till stranden :(
Hatar att vara sjuk här borta. Att inte ha sin egen säng, inte kunna gå till ett kylskåp där det faktiskt finns mat. Att det inte är Grebo tyst runtom.. Aja, håll tummarna o ta i trä för att jag blir bättre tills ikväll.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0