Sydney: sleepless in sydney



Som ni ser så lyser solen över Sydney. En bild från lunch på Hyde Park Café och lite bilder från Darlinghurst. Underbart.

Klockan är nu snart 00.00 här på fredag natt. Kom precis hem ifrån jobbet på Fellinis. Var en ganska konstig kväll. Det var en tjej som provjobbade ikväll. Hon var jätte snäll och så, men det var väldigt svårt för att det var bara hon och jag och nästan alla bord var fyllda. Men som ny är det ju inte jätte lätt att klara av allt, så jag fick jobba som attans för att hinna med allt. Inte jätte smart att ta in en provjobbare på en fredagkväll.
Idag hade jag planer på att göra något. men mitt dygn har blivit lite fel på sista tiden, så jag gick upp imorse, gick till poolen. Sen kom jag tillbaka och sov igen. Har inte riktigt fått sömn på raken på sista tiden. Aja så inte så mycket action idag, men imorgon är jag ledig på dagen så tänkte antingen stranden om de är fint, eller bara hänga i hyde park... eller något.
Nu ska jag lägga mig. imorgon ska jag upp och skypea med mor och far :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0