Sydney: Soffan med Bonde söker fru

Är så galet rastlös just nu.
Solen steker över Sydney just nu. Linnéa är på Bondi med Jennie och solar. Sofie är och provjobbar och jag ligger hemma i soffan och kollar på Bonde söker fru. känns som att jag drog det kortaste strået där.. Skulle verkligen vilja gå ut i solen jag med. Men tror inte sol och feber är en lyckad kombination alls :(
Mitt längsta äventyr idag har varit ner för hissen och över gatan till Coles (mataffären). Blev en stor juice som jag hoppas innehöll massor av vitaminer som jagar bort alla baskilusker ur min kropp.

Fick förresten en intervju idag, eller den är på måndag, på ett hotel här i centrala Sydney. Håll tummarna för mig. De var en jätte trevlig kille som ringde och han var jätte positiv och glad så jag hoppas verkligen. TA I TRÄ

Aja, om någon vill något så finns jag här i soffan resten av dagen...
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0