Aussie countdown: 1 DAY




Väskan packad.
Guideboken och annan bok med!
Solglasögonen nyputsade och Anna redo!

Imorgon mina vänner bär det av till andra sidan jorden. Det är ju verkligen så långt bort det går att komma härifrån, möjligtvis är det lite längre till NZ men men.
Jag har haft galen resfeber de senaste dagarna, men imorse vaknade jag upp och var helt lugn. Kanske för att nu är det färdigpackat. Det blev väldigt mycket mindre än jag trott, men fick i det i min 65L säck och den väger bara ungefär 12kg!!!! jag är imponerad av mig själv. Dock ser det ut som att den ska sprängas närsomhelst...
Det enda jag inte räknat med var handbagaget. Jag hade tänkt att ha en jättet litet handbagage från första början men det blev inte så. Det är jätte tugnt och en massa saker där i. Bland annat min dator, mina skor, en tröja, guideboken (som väger ton) och 2 andra böcker.
Hade ju tänkt ta med gitarren ner. Vill fortfarande det, men vet inte om jag 1. får och 2. om jag pallar att bära runt på den med. Jag kommer vara en packåsna. Istället så får det nog bli så att jag får ge mig på jakt efter en gitarr på lördag eller söndag när vi kommit ner. De har väll gitarrer i Australien med.. :P
Nu snart kommer Anders upp hit för att vi ska kunna umgås lite innan jag åker. Plus att vi imorgon firar 1år tillsammans så det måste vi ju fira med!

Kommentarer
Postat av: elin

hej! vilken spännande blogg du har! hur länge ska du backpacka i Australien?



Var det inte svårt att lämna din pojkvän? tror ni att ni kommer klara av det stora mellanrummet imellan er?

Lycka till!

2010-11-29 @ 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0