Aussie countdown: 2 days

Ett litet problem har uppstått nu.
Eftersom att mycket av mina kläder nu ligger i tvättmaskin för att bli fräscha inför resan, och resten ska bli nerpackat i ryggsäcken så finns det inte mycket kläder kvar jag kan ha på mig. Det känns som lite dålig planering på något sätt.
Får helt enkelt ha lite udda kläder på mig fram tills torsdag :)

Tack brudar, (Och Axel med såklart) för en riktigt trevlig kväll igår! Kommer sakna the gang väldigt mkt på andra sidan jorden, Men smart som jag är så tog jag ju med mig typ 20% av dem på resan !
Idag blir det en hejdå fika med brorsan Andreas. Det kommer bli grymt sorgligt :(
Nej, dags att börja fila på mitt CV, kopiera pass och sådant kul nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0