Aussie countdown: 3 days


Jag försöker packa och just nu är det kaos.
Jag har tagit fram allt (tror jag) som jag ska ha med. Men jag har INGEN anning alls om hur man packar i en ryggsäck. ehm.. sen är jag inte säker på att jag fått med allt, eller om jag tagit med för mycket. (Mest troligt är väll det sist nämnda). Har ungefär 100 olika listor här och där med små saker jag ABSOLUT inte för glömma, med saker jag måste fixa och godknowswhat.
Men en kopp kaffe till och sen ska jag nog fixa det här!
Håller samtidigt på att tvätta en massa kläder som ska med. Jobbigt läge nu att inte ha på sig de kläderna innan man åker så att de blir smutsiga igen. Får leva i andra kläder helt enkelt.. humpf.
Håller även på att märka saker med mitt namn o telefonnummer ifallatt jag lyckas tappa bort något, och så tömmer jag min externa hårddisk så jag kan ta med den och ladda in alla bilder på som jag tar!
Mycket på samma gång.
Sen blir det en trip till Ikano med Linnéa och Sofie och sen ikväll ska gänget samlas för en hejdå middag på Aioli <3 lyckad dag känner jag, Plus att solen lyser underbart så man blir bara glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0