Aussie countdown: 9 days


Igår var det rekord med folk som besökte bloggen, det var värst :P men kul
Idag blir det att spendera kvalitéts tid med Mormor. Har hört att hon ska bjuda på sina gudomliga (Läs: världens bästa och godaste) köttbullar!
Ska be om receptet så jag kan ta med mig till Oz, och sen samtidigt be om receptet på hennes återigen gudomliga kola kakor.
Mysig dag på gång helt enkelt.

Igår natt kunde jag inte somna på jätte länge för jag ligger bara och tänker på Austrlien. Dock så slapp jag i alla fall mardrömmar så ska inte klaga för mycket.


Kommentarer
Postat av: Robin

Hej!

Jag är en kille på 19år som kommer ifrån Lund i skåne.

jag ska åka till australien den 15oktober och det hade varit roligt om vi hade kunnat resa lite tsm. Ska nämnligen åka själv, så lite trevligt sällskap hade inte skadat :)

2010-10-05 @ 12:55:10
Postat av: Anna

hej :)

men visst ! vart ska du bo då?

Adda Anna Maria Gunnarsson på facebook så kan vi prata där istället !

2010-10-05 @ 16:17:56
URL: http://annaofgrebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0