Sydney: Day 12


Excited!
Gick upp tidigt imorse och mötte upp Jennie på WT för att vi  skulle boka en dagstrip till Blue Mountains på söndag. Så nu är det klart. kvart över 7 på söndag bär det av för mig och Jennie. Linnea och Sofie är fail och vill inte följa med :P haha Men jag är exalterad över att få komma bort från Sydney ett litet tag :) Lovar att ta massor avbilder!

Nu ska jag byta om för att de ringde precis ifrån restaurangen jag provjobbade på igår ringde och frågade om jag kunde jobba ikväll med. Klart jag hoppar ur soffan då för att ta mig till jobbet. Är lite seg, men får bli en Starbucks kaffe på vägen sen så klarar jag nog av att bära lite tallrikar ikväll med :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0