att de orkar vara storkar

Läste precis lite på aftonbladet om cyklonen och vad ni får reda på där hemma.
Sen klickade jag mig även in på kommenterar på artikeln och då är det någon svensk besserwisser sombor i Sydney (väääldigt långt bort från cyklonen) och säger att aftonbladet bara överdriver alla nyheter om cyklonen. Lätt att säga för den personen som inte sitter evakuerad i ett parkeringshus just nu och för alla de människor som kommer dö inatt på grund av denna galna cyklon.
Nej nej, det är inte alls allvarligt. Vi ligger på stranden och väntar på bättre väder egentligen. Det här med cyklon var bara något aftonbladet fick för sig.


Kommentarer
Postat av: Samdra

Hallå i down under! Tack för en kalasbra blogg, håller mej moriverad till mitt stora aussie-äbentyr i höst! ;D jag tänkte besvära med en liten fråga, många som jag pratat med avråder från att ha med sig egen laptop/dator på resan. dels för att dte finns på "varenda" hostel plus stöldrisken. Jag är dock ändå lite inne på att köpa med mej en såndär liten dator, en notebook heter dom visst. Vill gärna ha bra tillgång till skype, lämnar min pojk hemma precis som du..:) vad tycker du helt enkelt? Är det jobbigt att "kånka" runt på dator, funkar skype & internet bra så det är värt det? :)



Ta hand om er i stormen!

Tack!/ sandra

2011-02-02 @ 20:15:14
Postat av: Erika Wegstedt

Vad kul dina inlägg är. kommer med all säkerhet att läsa dina poster igen! :) Hoppas du har en kul vardag :p

2011-02-21 @ 21:51:31
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0