Logic can take you from A to B. Imagination can take you everywhere


Life is too important to be taken seriously

Du är en människa bland flera miljarder. En liten människa kommer inte kunna ändra hur världen är på en livstid. Vi kan investera vår tid i att göra världen bättre - i det finns inga fel. Men att må dåligt, ha ångest och bli sjuk på grund av att män känner pressen att göra något för världen finner jag ytterst dumt eftersom jag bara är en liten människa blan flera miljarder. Jag tänker inte sluta försöka göra något bra av mitt liv, det ska bli det bästa. Men jag lovar att aldrig känna tyngden av världen på mina axlar - den tyngden kan jag dela med miljarder andra människor.
Tänk på det, du lever bara en enda gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0