Sydney: Bloggar som får mig att längta tills jag blir gammal


Jag läser väldigt mycket bloggar.
Så genom det så borde jag ju teknsikt sätt vara bättre på att skriva blogg. Dock så svävar jag iväg lite lätt och det blir alldeles för långa inlägg. (sidetrack igen)

Mina favorit bloggar tillhör i alla fall det här paret.
Amanda Schulman och Alex Schulman 
är helt såld på dessa två människor. Det började med Alexs blogg och nu är jag såld på Amandas med.
Jag är faktiskt avundsjuk på dem. På deras liv.
När jag och Anders blir mer "vuxna" så vill jag att vi ska ha det som dessa två. De verkar så galet kära och bara nöjda med sitt liv. Det vill jag med vara, nöjd. Jag är nöjd. Men resten av livet är ju kvar och jag vill settle down liksom. För mig känns det som att det är då man verkligen kan vara nöjd. Just nu är livet som 20åring mest bara kaos - så som det ska vara när man är 20 år gammal. Ibland undrar jag om jag verkligen är 20 år? Känner mig mer som 30 som kan längta efter att ha ett eget stort hus och fast jobb och allt sådant där. När jag var yngre var min dröm att bli superkänd och rik. Men för varje dag som går så kvittar det mer och mer, bara jag får göra det jag vill med mitt liv. Hitta ett drömjobb, ha min familj och bara njuta.
Men som sagt, det dröjer, min dag kommer den med. Fram tills dess tänker jag njuta och omfamna mitt kaotiska 20åringsliv och njuta av Australien och allt det har att erbjuda.
Men en dag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0